úterý 31. května 2016

Sea Nymph Top


Pletu pořád a konečně jsem i něco nafotila. Včera dodělaný Sea Nymph Top podle Drops Design. Plete se na kruhových jehlicích, beze švu, to mám ráda, a vypadá moc dobře. Jediné, co mi trochu kazí celkový dojem, je, že rukávy nejsou dírkované po celém obvodu, na vnitřní straně je pruh lícového žerzeje. Chvíli jsem přemýšlela nad tím, že bych si návod upravila, ale zase jsem nechtěla oželet postupné zužování rukávů a to je s pruhem bez vzoru podstatně jednodušší.

Pletla jsem z příze Muskat od Drops, na velikost S spotřeba 350 g, těsně, jehlice 4 mm. Sedlo jsem protáhla o dvě řady (odpovídá přidávání pro velikost M v návodu).

návod - Sea Nymph zde
příze - Muskat, odstín 10 broskvová zde


A ještě fotostory by Víťa... všimněte si hlavně mých epézních ponožek;-)


4 komentáře:

  1. Helo svetřík je úžasný. Škoda, že nenosím svetry s krátkým rukávem, ale rukávy by šely prodloužít a na zimu do práce z jiné vlny by možný byl docela faj. Vnukla jsi mi nápad, který možná zrealizuji.
    Dík za inspiraci.
    Tereza

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Terezko, prodloužit rukáv by nebyl žádný problém, určitě by to vypadalo dobře.

      Vymazat
  2. Krásný svetr, moc se povedl. Obdivuji jedno očko jako druhé :)

    OdpovědětVymazat