neděle 1. listopadu 2015

Svetřík s norským vzorem


Hotovo a jsem z něj nadšená. Norské vzory se mi vždycky moc líbily, tenhle svetr je úplná klasika. U krku by sice mohl sedět líp, ale na to, že původně jsem myslela, že k sobě jednotlivé díly nebudou pasovat vůbec, je to dobré.
Pletla jsem z Alasky od Drops. Je to 100% vlna, taková hrubší, rustikálního vzhledu, trochu škrabká. Vzhledově se mi její struktura moc líbí, barvy jsou taky krásné, uvidíme, co žmolkování. Se škrábáním to nebude tak hrozné, syn už byl ve svetru venku a nijak ho ze sebe nerval;-) Je silný, krásně teplý, v přechodovém období by se dal nosit třeba s vestou, aby byl pěkně vidět, že;-)
Návod je z nějakého staršího časopisu, z Diany nebo Sabriny, měla jsem ho doma ofocený, proto přesně nevím. Použila jsem jehlice 5 mm a spotřebovala jsem jedno klubko bílé (odstín 02) a 7 klubek modré (odstín 15), po 50 gramech. Výsledná velikost je cca 110/116.


2 komentáře: