čtvrtek 5. listopadu 2015

Co uháčkovat chlapovi

Blíží se Vánoce, určitě vás napadlo uháčkovat nějaké dárky. Ale co pro muže - partnery, bratry, tatínky, dědečky, kamarády... ? Udělala jsem malý průzkum a pokusila se to všechno poskládat dohromady.

Čepice














  • ještě použiju jednu svoji, jednoduchý vzor z polodlouhých sloupků háčkovaných za zadní nitku, ve svislých řadách, nakonec sešít a stáhnout vršek. Dá se uháčkovat jednobarevná i "vyháčkovávat" různé obrázky.



  • vaflová podle návodu z Mimibazaru zde, za fotku děkuju Veronice



  • čtverečková podle návodu od Pilgrim zde



  • přehlídku čepic zakončím populárním coolichem z křížených polodlouhých sloupků, návod najdete na Mimibazaru zde



Pro inspiraci vřele doporučuji k prohlédnutí i ostatní čepice od Liz McQueen tady.

K čepici můžete doladit šálu nebo nákrčník ve stejném vzoru. Je dobré vzít si větší háček, aby byla poddajnější.

Hračičky potěší přívěsek na klíče nebo na tašku, ať už je to oblíbená kreslená postavička, některý z Angry Birds nebo třeba z Hvězdných válek.













Ani důstojného pána neurazíte obalem na mobil, čtečku nebo tablet. Čím jednodušší, tím lepší, o to víc se můžete vyřádit v barevných kombinacích. Perfektní inspirace u Petit LeRu tady.

Na závěr klasika - bačkory:-) I když je tenhle návod placený, tolik se mi líbí, že ho musím na seznam přidat. Koupíte ho na Etsy u Two Girls Patterns zde.

,
Máte nějaký svůj oblíbený "pánský" návod? Budu ráda, a určitě nejen já, když se o něj podělíte v komentářích.

7 komentářů:

  1. Já chlapovi musím dělat jen černé čepice... nic jiného nenosí. Takže ne, nemám. Ale ten první se mi líbí, pokukuju po něm už dlouho. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evo, tak mu aspoň do černé propašuj vzorek;-) Ale aspoň že háčkované nosí...

      Vymazat
  2. Dobry den Helo,jsem moc rada,ze jsem vas nasla a hozne moc bych chtela cepici:se spravnou zimni prizi,tu barevnou. Stahla jsem si navod eng,ale vubec nevim...byla byste tak laskava a pimohla mi? Dekuji moc,Sarka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Šárko, v principu je vzorek KS, ŘO, KS, ŘO... a v další řadě o jedno posunete - KS z předchozí řady přeskočíte řetízkovým okem a pod řetízkové oko předchozí řady uháčkujete krátký sloupek.

      Vymazat
  3. Hi, any more detailed instructions in English, please? Google translate is not making a lot of sense :( Thanks

    OdpovědětVymazat
  4. for this one přehlídku čepic zakončím populárním coolichem z křížených polodlouhých sloupků, návod najdete na Mimibazaru zde

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hi, the pattern is cross hdc (half double). I am too busy now to translate the pattern in English, sorry, hope you find it elsewhere.

      Vymazat