sobota 31. října 2015

Co je na řadě v nekonečném seznamu

Když už se učím a nepletu (trochu jo, přiznám se), aspoň jsem se poňuchňala s klubíčky a vyskládala jsem si na stůl, na co se vrhnu, hned jak to půjde.

Nedávno jsem vám ukazovala rozpracovaný svetřík s vyplétaným vzorem pro syna. Ten už je hotový a chystám se na svetřík pro toho druhého. Změnila jsem plány, nebude to ten samý, ale přikoupila jsem žlutou barvu a udělám s kruhovým sedlem s rybičkami, co mi tu jedna z vás poradila.


Alaska je na svetr pro manžela. K Vánocům to nebude, to je jisté, snad k těm příštím. Cítí se ošizený, že jemu jsem upletla jen jednu čepici;-)


A pro sebe zase něco speciálního;-) V Burdě pletení jsem se hned na první stránce zakoukala do mohérového kabátu na knoflíky. Vybrala jsem si na něj Cloud, ze které jsem ještě nepletla a byla jsem na ni zvědavá. V klubíčku připomíná Eskimo, jak sílou, tak strukturou, ale je podstatně jemnější. Má o dost jiné parametry než příze z návodu, snad se s tím nějak poperu.


Žádné komentáře:

Okomentovat