pátek 1. května 2015

Výprodej DROPS - Na co se chystám




S 1. květnem je tu jedna z mých oblíbených akcí - výprodej vlněných přízí DROPS. Se slevou 35% se prodávajíc příze Alaska, Alpaca, Alpaca Bouclé, Andes, Baby Merino, Baby Alpace Silk, Big Delight, Big Merino, Brushed Alpaca Silk, Cotton Merino, Delight, Eskimo, Fabel, Karisma, Kid-Silk, Lace, Lima, Merino Extra Fine, Nepal, Peak a Polaris. Nevýhodou takové super akce je, že "za tu cenu to tam přece nemůžete nechat" a utratíte dost peněz. Musela jsem se krotit, protože zásoby doma mám velké, stěhování na krku a času na pletení a háčkování málo. Jak mi tuhle říkala moje máma: "Každý normální člověk si koupí vlnu na svetr, uplete ho a až pak si koupí další." Že taky nejste normální? :-)


Vybrala jsem Karismu na svetr pro manžela. Pořád si stěžuje, že jemu jsem ještě nic neupletla. Asi se nepamatuje na tu jednu chudinku čepici z Everestu. Snad to zvládnu a k Vánocům dostane tenhle svetr s norským vzorem.



Původně jsem koukala na tenhle, ale jsem rozumná a uznávám, že je zatím nad mé pletařské schopnosti.



Pak jsem neodolala a vyzkouším Baby Merino. Slyšela jsem na něj samou chválu. Upletu kamašky synovcovi, který se má narodit v srpnu. Už se na něj všichni moc těšíme




Pro miminka budou také čepičky Alladin. Na ty vezmu nejspíš Baby Alpacu Silk, kterou mám doma nasyslenou z minulé akce.
 

A na co se chystáte vy?

3 komentáře:

  1. Ahoj,
    taky se chystám... jen upozorňuju, že Karisma poměrně dost žmolkuje... upletla jsem loni synovi vestičku a má jí samý žmolek. Je teda fakt, že jí peru v pračce (program na vlnu) a vlna to snese, ale těch žmolíků je tam na můj vkus trochu moc. Synovi je rok a půl, takže hlavně pod krkem a na bříšku dostala vestička docela zabrat, ovšem na tenhle nedostatek si stěžuje víc lidí. Prý se liší kvalitou i barva od barvy, což můžu i potvrdit- modrá vestička je samý žmolek, s hořčičným svetýrkem je to o poznání lepší, ale taky nedostal takový zápřah jako vesta.
    Vyplétané vzory pletu taky jen v kruhu a pořád hladce. U toho druhého svetru by se to tak taky dalo plést, ale musela bys to pak prošít na šicím stroji a roztříhnout- a to je teprve nářez, stříhnout si do právě upleteného svetru!!!
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evo, díky za zkušenosti s Karismou. Vědět to dřív, zamyslím se nad tím, ale už mám objednáno. Nezbyde mi nic jiného než vyzkoušet a doufat, že manžel bude svetr šetřit. S tím stříháním máš úplnou pravdu. Pokukuju po fair isle a vždycky mě úplně drásá, jak pak rozstřihují ty můstky. A to o tom jen čtu:-)

      Vymazat
  2. Ano,ano,také už jsem z Ganelly objednala a ještě nemám dopletené zásoby! Ale nejde odolat :-) Z baby merina jsem pletla, je moc příjemné, ale čepičky se mi trochu vytáhly, víc mi vyhovuje cotton merino, drží tvar a je pevnější a přitom jemné. Díky za články o vlnách, také stále tápu a hledám...Zdenka

    OdpovědětVymazat