sobota 23. května 2015

O plstění v pračce


V zimě jsem si ze zbytků Eskima Drops (100% vlna bez superwash úpravy) uháčkovala bačkory. Teď už vypadaly hodně použitě, proto jsem se je rozhodla využít na pokus - plstění. Abych přesně viděla, co pračka s výrobkem udělá, vyprala jsem jen jednu bačkoru z páru, a druhou si nechala na srovnání. Použila jsem program na běžné prádlo na 40 st. C, odstředění na 800 otáček a gelový prací prostředek na vlnu. S napětím jsem čekala, jestli se vůbec něco stane a stalo. Vytáhla jsem krásnou dětskou bačkůrku:-) Původní háčkovaná struktura se úplně setřela, botička byla hezky rovnoměrně zplstnatělá, silnější, dobře držela tvar. Nechala jsem ji vytvarovanou uschnout a i když je růžová, hned si ji přivlastnil Ada. Ještě mu zplstím tu druhou a zrecyklované bačkůrky budou dál sloužit.

Původní návod na háčkované balerínky najdete TADY.


Žádné komentáře:

Okomentovat