pátek 8. května 2015

Je to právě rok:-)

Někdy loni touhle dobou, vlastně úplně přesně 4. května, jsem začala psát svůj blog. Za rok se toho u mě hodně změnilo, ale blogování mě baví pořád. A očekávání, se kterými jsem před rokem začínala, se naplnila vrchovatě. V první řadě mě těší, že blog ještě žije. Trochu jsem se bála, aby to nebyl takový ten "hurá nápad", do kterého se po hlavě vrhnete, ale pak vyšumí do ztracena. Naštěstí jsem hned od začátku měla vaši podporu a pozitivní ohlasy mě popoháněly dál. A popohání vlastně pořád, tímto za ně moc děkuju! Snažím se, aby tu pořád bylo něco zajímavého na čtení, něco zajímavého na koukání, něco, co bude inspirovat... Ale kdyby to nikdo nečetl a nekomentoval, brzo by mě to přestalo bavit. Zvlášť mě vždycky potěší, když na internetu narazím na fotku nějakého výtvoru podle mého návodu. Nejčastěji je to kruhová vestička, nejúspěšnější příspěvek na blogu vůbec.

A abychom motánkové narozeniny náležitě oslavili, mám pro vás dárek. Asi by se tomu dalo říkat giveaway, ale je to spíš čistě pragmatická záležitost, uvidíte;-) Původně jsem chtěla něco uplést, dokonce jsem i začala, ale mým pracovním tempem bychom slavili možná po prázdninách, což by trochu postrádalo smysl. Proto je tu náhradní varianta a doufám, že i vám to bude připadat jako dobrý nápad. Za pár dní se doma stěhujeme a při té příležitosti jsem zjistila, jaké obří nasyslené zásoby příze mám. Ne že bych to netušila, ale přece jen pohromadě je to jaksi zřetelnější. Ne všechno, o čem jsem si to kdysi myslela, využiju. Časem se změnily moje nároky a preference, dělám víc z přírodních materiálů a spíš větší věci, takže mi tu leží po pár klubíčkách různých značek a barev, které nemám na co použít a zbytečně zabírají místo. Udělala bych z nich reprezentativní výběr, poskládala je do krabice a poslala jedné z vás. Tak co myslíte?
Z komentářů k tomuto příspěvku vylosujeme s klukama jednu příjemkyni (klidně i příjemce) krabice s překvapením. Napište do pondělka něco o sobě, co se vám na Motánkách líbí a nelíbí a v úterý se přijďte podívat, jestli jsme vylosovali právě vás:-)


12 komentářů:

  1. Blahopřeji k ročnímu výročí a doufám, že Tě bude blogování bavit i v těch dalších letech :-) Ráda chodím nakouknout a blog se mi líbí takový, jaký je:-) Doma mám docela slušnou syslírnu a tak ráda přenechávám šanci na výhru překvapení dalším. Hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Zuzko, děkuju za gratulaci od takové zkušené blogerky:-) Do slosování jsem Tě tedy nezařadila, abys nebyla doma zavalená;-) H

      Vymazat
  2. Já též blahopřeji, přeji spousty úspěchů a krásných komentářů od nadšených lidí. Inspirovala jsi mě k tomu, že se občas odtrhnu od háčkovaní a něco upletu. I když jsem opravdu začátečník

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky:-) Pletení je super. A čím déle pletu, tím víc mu přicházím na chuť. Nejdřív jsem myslela, že háčkování nic nepřekoná, ale přestává to být pravda. Začátky jsou těžké. Všechno vypadá složitě, přibývá to pomalu, ale v určitém bodu se to zlomí:-)

      Vymazat
  3. Blahopřeji k výročí a taky doufám, že budete ve své dosavadní činnosti pokračovat. Objevila jsem Vás v zimě a můj první háčkovaný výtvor bylo pouzdro na mobil, podle Vašeho návodu na pecičkové pouzdro. Do té doby jsem uměla jen plést, ale u této činnosti jsem měla delší přestávku, protože u mých dětí nebyly pletené modely "in". Nyní se situace mění a momentálně mám objednávku od dcery, která začala toužit po originálních modelech, na háčkované bolerko, u kterého si však nejsem jista výběrem příze. Příze a Váš blog je kapitola sama pro sebe. Vůbec jsem netušila, že existuje nějaký Drops, ale nyní se obávám, že manžel si brzy všimne začínající závislosti, neboť příze se špatně ukrývají :-).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, pamatuju na svoji "schovku" ve skříni, která přestala být tajná, když se po otevření dveří začala vyvalovat ven:-) Hádám, že jak dcera poroste (a dostane rozum), nebudete stíhat plést a háčkovat.

      Vymazat
  4. Heli, dakujem za super blog :) ste mi obrovskou inspiraciou a na vacsinu vasich navodikov sa len chystam, doteraz som skusala dievcenske a konecne mam doma uz aj modela na chlapcenske, tak si to o to viac cenim ;) takisto dakujem za vysvetlenie a odporucanie priadzi, taketo rady v dnesnej dobe su na nezaplatenie:) vyhrou pre mna je, ze som vas nasla :D a tesim sa na dalsie mailove novinky od vas, vzdy ma nabudia k hackovaniu :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju za povzbuzení:-) Já svoje kluky trochu odbývám, většinou pletu a háčkuju pro sebe, budu se muset polepšit.

      Vymazat
  5. :-) motánky jsem sice objevila teprve nedávno, ale jsou velmi inspirativní..zvlášť se mi "šikl" návod na háčkovanou síťovku, zrovna když jsem potřebovala někam umístit hračky dětí na koupání...přeji spoustu nových nápadů a čtenářů :-) Jarka (při stěhování (budování dětského pokojíčku) mi manžel říkál: "že máš hodně klubíček jsem věděl, ale že jich máš tolik!!!" a to o polovině vůbec neví:-)), ale klubíček není nikdy dost)

    OdpovědětVymazat
  6. Pro mě je super každá inspirace pro pletení. Kolem mě nikdo neplete, většinou se lidi dívají dost divně, když řeknu něco o jehlicích, takže oceňuji každé povzbuzení.A to určitě každý blog o pletení je!
    Přízí jsem měla jednu dobu taky spoustu, kupodivu jsem ke většině přišla dědictvím po různých lidech. Protože se většinou jednalo o nepříliš kvalitní akrylové příze, pletla a háčkovala jsem z nich deky. Z různobarevných zbytků jsem zase udělala velký sedací polštář. Eva

    OdpovědětVymazat
  7. Zdravím Vás Helenko, na Váš blog jsem narazila, když jsem hledala inspiraci a návody pro háčkování. Háčkovat jsem začala po narození dcerky a docela mě to chytlo, takže moc díky za návody! Dělala jsem podle Vašeho návodu volánkovou sukýnku a teď se chystám na síťovku - vypadá moc pěkně ;-) Určitě pokračujte s psaním dál, moc ráda nakukuji :-) A přeji pevné nervy při stěhování! Míša

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkný jarní den. Kdybych ten článek psala já, tak napíšu, že je to asi rok, co jsem začala přemýšlet o svém blogu ..... na rozdíl od Vás jsem stále ve fázi přemýšlení a pokukování po blozích ostatních, pro mě statečnějších a odvážnějších (nebo snad lépe rozhodnějších) , blogerek. Při svém nakukování jsem samozřejmě narazila i na ten váš blog a docela pravidelně ho navštěvuji. Líbí se mi vaše fotky a fotonávody - tak na tohle bych asi trpělivost neměla. A z posledních příspěvků se mi opravdu líbí ten poslední (teda teď už předposlední) - háčkovaná síťovka. Já sice síťovat umím, ale ta háčkovaná je tak nějak pěknější. Doufám že se tady budeme potkávat i další a další a další roky
    Simona
    zobacova.simona@seznam.cz

    OdpovědětVymazat