pondělí 20. dubna 2015

Další charitativní dražba


Na Modrém koníku probíhá další charitativní dražba hand-made výrobků. Kdo jste na stránkách registrovaní, můžete kouknout a zapojit se ZDE. Tentokrát k organizaci přispívám minimálně, ale výrobek jsem dodala. Upletla jsem nákrčník a čepičku, celé je to zamýšlené jako sada pro maminku a dceru. V propagační fotce pózuju s Vítkem, holčičku holt doma nevedeme.
Použila jsem přízi Sorbet od Rellana, koupenou v slovenském eshopu vlnanapredaj.sk, mají ji TADY. Je to silnější, ale nadýchaná příze, složením půl na půl bavlna a polyakryl, na omak působí jako čistá bavlna, akryl bych v ní vůbec nehledala. Stačilo jedno klubko na čepičku a jedno na nákrčník.
Na nákrčník jsem použila vzor osvědčený ze zimy - Drop Stitch Cowl. Návod na dírkovanou čepičku je ze sešitku Módní čepice, na který jsem narazila v Penny marketu. Ano, už i tam čas od času potkáte příze a podobné věci;-) Jinak je k dostání i v knihkupectvích orientačně za 79 Kč. Návody mě mile překvapily, líbí se mi jich naprostá většina a často jsou ve dvou velikostech - pro dospělé a pro děti, což je fajn.


Jinak mám tvůrčí krizi. Splitted Dress přibývají šnečím tempem. Ztratila jsem háček 4,5 mm, takže nemůžu dokončit háčkované sáčko ani další rozdělané Paint-by-Number Dress. Rozpletla jsem holčičí šaty, které jsou moc velké, a deku, která je divná celá... potřebovala bych si na něčem spravit chuť.

Žádné komentáře:

Okomentovat