neděle 29. června 2014

Miminkovské foto rekvizity

Dnes bych vám chtěla ukázat další kousky do rekvizit jedné fotografky. Nedávno jsem se náhodou dostala k téhle "práci" a baví mě to čím dál víc. Můžu se vyřádit po libosti a navíc mini věcičky tááák rychle přibývají;-)

První na přehlídku tu mám komplet pro chlapečka. Všimněte si jednoduchého střihu a decentních barev. Jediným zdobným prvkem čepičky je anténka, které se u nás doma familiérně říká čmuk;-)
Kalhoty jsou háčkované vcelku v kruhových řadách, v rozkroku jen přepůlené a každá nohavice dodělaná zvlášť. Na pózování při focení takový střih stačí, na běžné nošení je praktičtější a pohodlnější lépe vypracovat sed. Použila jsem moje oblíbené Merino z Vlnapu a háček č. 3,5.


A aby holčičky nepřišly zkrátka, je tu volánková tunička v růžové barvě s potiskem drobných kytiček. K tuničce patří ještě čelenka.
Základní materiál je volánková příze Mandoline. Podklad pod volánky a detaily jsem háčkovala z Comfort Stretch. Je opravdu stretch, jinou podobně pružnou přízi jsem zatím neobjevila.


Jaký máte oblíbený návod na háčkování volánkové sukýnky? Když jsem zkoušela svoji první, žádný šikovný jsem neobjevila a nakonec jsem si vytvořila vlastní postup. Háčkuju odspoda, velkým háčkem, volánkovou plus základní přízí. V poslední volánkové řadě používám až ta očka nejblíž k volánku, nemám ráda, když tam kouká velká část síťky. Nakonec menším háčkem doháčkuju se základní přízí sedlo do potřebné délky.

Když tak na ty oblečky koukám, už se těším na fotky, jak budou slušet malým modelům a modelkám:-)

2 komentáře:

  1. Dobrý den, moc se mi líbí volánková sukýnka, jde u vás i objednat podobná sada s čelenkou? Děkuji :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dobrý den Lenko, jestli chcete, napište mi na mail helavil(zavináč)gmail.com a domluvíme se. Díky!

      Vymazat