neděle 4. května 2014

Začátek...

Tak, mám svůj blog. A co teď? :-)

Jsou to asi dva roky, co jsem šla kolem trafiky a ve výloze zahlédla miminkovský speciál Sabriny s ohromně roztomilými capáčky na obálce. Tenkrát jsem doma ještě neměla žádnou přízi, žádný háček, žádné jehlice (nepředstavitelné), uháčkovat jsem uměla možná řetízkové oko a i tak jsem šla a ten časopis si koupila. Co kdyby jednou...

To jednou přišlo brzy na to. Jako žena na mateřské, i když jste máma dvou kluků, nemůžete přehlédnout háčkované čepičky, kterými se to všude hemží. Když to dokážou ostatní, proč ne já? A to byl ten začátek:-) Čepičky, capáčky, první nesmělé pokusy o hračky a pak už to jelo. Nedávno jsem se naučila i plést a ruční práce jsou teď můj koníček číslo 1.

Pravidelně sleduji několik českých i zahraničních háčkařsko-pletařských blogů a nyní jsem se rozhodla založit i svůj vlastní. Trochu drze doufám, že mezi ostatními nezapadne a že si najde své příznivce - vás:-)


Hela







Žádné komentáře:

Okomentovat