pátek 9. května 2014

Volánová sukně


Do téhle sukně z dílny DROPS Design jsem se zamilovala na první pohled. I když jsem tušila, že s tenkou přízí a jehlicemi číslo tři to bude práce na dlouho, pustila jsem se do ní.

Návod je geniálně jednoduchý. Plete se svisle, stále hladce, a sukně se tvaruje pomocí zkrácených řad. Jediný zádrhel může dělat otočka na konci zkrácené řady. Nejdřív jsem pletla klasicky, ale tvořily se mi tak nepěkné díry, které mě za chvíli začaly dost vadit. Proto jsem na doporučení vyhledala na youtube metodu wrap and turn a s ní je to úplně jiný level:-)

Na svou sukni jsem použila přízi Delight od Drops, odstín 05, a kruhovou jehlici číslo 3. I když Delight svojí sílou přibližně odpovídá přízi Fabel z návodu, musela jsem upravit počty ok. Pro velikost S jsem nahodila jen 96 místo 115 a na celou sukni mi pak stačilo necelých 250 gramů příze.
Po sešití bočního švu jsem ještě obvod pasu pro zpevnění obháčkovala krátkými sloupky, abych nemusela trnout, že mi sukně spadne.

Bude to prima podzimní model, barevně se přímo nabízí. Teď bych se ještě chtěla pustit do něčeho na léto:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat