středa 14. května 2014

To bude nějaká nemoc

Asi jo. Nejspíš to nějaká nemoc bude. A vážná... Už mám zase rozdělaných víc věcí, než je zdrávo, a k tomu cukání zkoušet ještě tohle a tohle... Znáte to, ne? ;-)

Dělala jsem inventuru ve svých krabicích s pletením a háčkováním (a taky v policích a šuplících v obýváku) a představuji vám ty nejpokročilejší práce, které by bylo škoda nedodělat. Takové ty kousky typu "zkusím si tenhle vzorek" jsem zase zahrabala zpátky a radši je ani nepočítám.


První na řadě je plachta na náklaďák. Ehm, přehoz na manželskou postel. Ještě mi zbývá zpracovat několik kilo vlny a vypadá to na práci na pár dalších zim. Ale až bude...

To šedé vedle bude můj propínací svetr. Zdálky vypadá jako nějaký takový, co nosí babička na zahradu, ale zblízka a hlavně na pohmat je luxusní. Na něm teď pracuju nejvíc a moc se těším.

Sháčkované krajkové čtverce budou tvořit bolerko. Leží u ledu od loňského léta a to mi zbývají dodělat jen dva čtverce. Nebaví mě, už se mi pomalu ani nelíbí a jestli ho někdy dodělám, asi ho pošlu dál.

No a dolní řada - vlnky. Nádherný vzor, nevypadá na to, ale je poměrně pracný a dost žere přízi. Bude to top s krátkým rukávem, moc bych ho chtěla ještě na tohle léto;-)

A moje oblíbená chlupatice Happy. Vyfotila jsem střed zamýšlené vestičky pro holčičky, takový elegantnější kousek by to měl být. Chystám i návod, snad se brzy dočkáte.

Poslední jsou holčičí rukávky neboli shrug. Vzor z nafouknutých pecek, trochu netradičně nakoso, moc hezké a rychlé, ale došla mi příze, proto jsem se zasekla.


Tak to jsou moji kostlivci ze skříně. Doufám, že v dohledné době vám je tu budu moci představit jako hotová díla. Kromě toho přehozu na postel, ten ještě hodně dlouho nebude;-)

Na čem pracujete a co schováváte po šuplících vy?

Žádné komentáře:

Okomentovat